#76 Skrevet Februar 25, 2010 Sykt bra drifte video på vimeo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 25, 2010 når 300hk er nok: smil :som var planen med cupraen men blir pappa i august så det blir skrinlagt: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 26, 2010 Sykt bra drifte video på vimeo! Likte den! Merka jeg savna gamlebilen litt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 26, 2010 Vanskelig å si egentlig, men dette klippet var blant de første "heftige" jeg lastet ned fra ett eller annet program alla "limewire". Dette klippet har jeg sett på utallige ganger når jeg var mange år yngre(og det er fortsatt like rått)!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 26, 2010 (endret) Ken Block Denne må bare sees og nytes, dette er ekstrem manøvrering !! Denne er også litt kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 26, 2010 Sykt bra drifte video på vimeo! har han kappa plass i framskjermen for å klare å "svinge" med bilen hel? savner sånne plasser å leke på her i norge: mad :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 26, 2010 Skru opp lyden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 26, 2010 Her er det mye bra lyd! På 4:05 får jeg frysninger hver gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 26, 2010 Feil merke, men mannen kan og kjøre bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 26, 2010 Kunne godt tatt en slik bobble:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 26, 2010 Liker lyden på gamle SQ'en til Dahlback, skru opp volumet og klikk her Edit: var nesten samme filmen som over, men synes lyden kommer bedre fram her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 28, 2010 Denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 1, 2010 Spes fra 25 sek og utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 7, 2010 AME Racing`s 16vt gir meg frysninger om dagen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 15, 2010 Denne synes jeg er herlig .. Musikken, stemningen og lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...