#1 Skrevet Januar 11, 2010 Gikk på en smell og solgte felgene , etter å ha regnet litt på hva nye dekk koster fant jeg ut at jeg likegodt kan kjøpe alt nytt .... Har 2 alternativer til nå: "Safe" valget - kjøpe et sett med like felger som jeg hadde: Litt mer spennende BBS LM kopier i 8,5x19 fremme og 9,5x19 bak. ( Like ikke helt tanken på å vaske disse) Noen som har flere forslag ? Budsjettet tillater ikke noe særlig over 12500 pga husbygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2010 (endret) kommer vel kun i 8,5X19 et35 som replika, men sist jeg sjekket passet det perfekt.. Orginalene er 11" bak, og i litt annen prisklasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2010 (endret) Interessert i dette jeg og, skal kjøpe nye felger til våren De RS4 felgene på det første bildet, var de 19"? Passer jo unektelig godt til bilen. Edit: Har forresten akkurat samme budsjett, om noen har linker til andre butikker enn NBS som selger rimelige men gode felger så ville det vært kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2010 Minnet ikke de felgene om Ford felger Jørgen ? Jeg hadde gått for noen BBS Replica felger, Eller Noen Vertini? Men hvilken dimensjon er det du helst vil ha da ? Vet forresten om en på forumet her som selger noen strøkne, Nesten ubrukte 20" A8 Replica felger med Falken dekk Brukt bare noen mnd... De får du for 12500,- :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2010 kommer vel kun i 8,5X19 et35 som replika, men sist jeg sjekket passet det perfekt.. Orginalene er 11" bak, og i litt annen prisklasse Ikke helt min smak... Interessert i dette jeg og, skal kjøpe nye felger til våren De RS4 felgene på det første bildet, var de 19"? Passer jo unektelig godt til bilen. Edit: Har forresten akkurat samme budsjett, om noen har linker til andre butikker enn NBS som selger rimelige men gode felger så ville det vært kjekt Felgene jeg hadde var 19" ja. Jeg komme nok til å handle fra Dekkskift.no Send en PM til Christer Kvalheim når du har funnet felger så ordner nok han en god pris til deg. Minnet ikke de felgene om Ford felger Jørgen ? Jeg hadde gått for noen BBS Replica felger, Eller Noen Vertini? Men hvilken dimensjon er det du helst vil ha da ? Vet forresten om en på forumet her som selger noen strøkne, Nesten ubrukte 20" A8 Replica felger med Falken dekk Brukt bare noen mnd... De får du for 12500,- :-) Enig i at de over minnet meg for mye om Ford.. Selv om det ikke er der de kommer fra. Har hatt A8 replika på en golf 4 jeg hadde før .. ikke helt det jeg ser for meg på denne.... Ser for meg noe i 19" - om det er kant vil jeg muligens ha 9-9,5 bak - 8,5 er vel mer eller mindre maks fremme (de jeg hadde var det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2010 Ang. vask av LeMans replika felger kan det gjøres så enkelt at du bruker lakkforsegling til felger. Sonax har en sprayboks til 199,- som rekker til ivertfall 6-8 felgsett. Brukte det i sommer, og siden det har vasken blitt kortet inn til avfetting og spyling med varmt vann. Vanlig hardvoks til lakk er og bra. Felger lever eit hardt liv.. Kan sende deg noen BBS juksemerker viss det blir dem, men helt ærlig passet rs4 felgene bedre til b7. Hadde eg skulle handlet LeMans felger igjenn hadde det blitt 20". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2010 Ikke helt min smak... Minnet ikke de felgene om Ford felger Jørgen ? Hehe, bra vi er forskjellige. Digger disse hjulene, synd de ikke kommer i bredere versjoner. Ford, tjaa, har merket det, men da er det vel dem som har hermet litt, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2010 Jeg tror det er Ford som hermer.. Kan ikke tenke meg noe annet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2010 Skikkelig dilemma dette. Trenger mer innspill. Har hatt oppe r8 felger til vurdering også her nå. Mulig det er det rette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2010 Nai, syns ikke R8 kler den bilen så godt. Min personlige mening da. Lambo felgene var helt råe! De satt som et skudd syns jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2010 (endret) jeg har r8 felgene som vinterfelger i 18" med 225 40/18 dekk og hvis de skulle vært sommerhjul måtte de nok hvertfall vært 19" for at det skal bli bra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2011 kommer vel kun i 8,5X19 et35 som replika, men sist jeg sjekket passet det perfekt.. Orginalene er 11" bak, og i litt annen prisklasse Hva heter disse felgene? Syntes de var gromme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2011 Hva heter disse felgene? Syntes de var gromme! Lamborghini Gallardo replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2011 Kanskje litt oppbrukt, men hva med 19" rs6-2 felger som jeg har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2011 Det ble 9,5x19 et35 bbs lm look rundt om. Har ingen bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 2, 2011 Er på utkikk etter hjul til min B7.. så jeg spør dere litt om råd..hvordan er det å kjøre med ET35? har forstått at det org.ET43.. Er så redd det skal spore.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 2, 2011 Kjørte med 8,5 bredde og ET35 på min B6, det satt som et skudd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...