#1 Skrevet Januar 11, 2010 Som beskrevet, hvilke av dekkforhandlerene selger (og sender) Nokian dekk billigst? Hverken dekkonline eller interdekk har Nokian.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 Snakke med Morten Hansen på Mdesign. Han skaffer deg kanskje 915 50 456 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2010 takk for tips! Enn forhandlere sørpå? Vurderer å hente en bil sørpå, men den må jeg ha piggdekk til Kan være litt slit å dra med dekk på flyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2010 Er det ikke noen form for vinterhjul på bilen du skal kjøpe da? Antar du kan få levert vinterdekk fra nettfirma til en behjelpelig sjel i forumet som kan ta de i mot for deg om du spør pent? Skulle alltids ha hjulpet deg jeg, men ettersom du sier sørpå blir vel jeg også litt langt nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2010 Dekkonline.com har både Hakka 4, 5 og 7 med pigger, og W+, WR og WR G2 uten pigger. Og hvis bilen skulle befinne seg i området her, så kan jeg sikkert ta imot dekk osv jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2010 Ole Gunnar, jøss... Det stemmer jo! lekkert. hm, Hakka 5 eller 7 tro..? Takk for at dere tilbyr dere å ta i mot, vi får se hva som skjer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2010 kan og ta imot dekk for deg, hvis det er såpass langt sørpå du skal hente dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2010 Ole Gunnar, jøss... Det stemmer jo! lekkert. hm, Hakka 5 eller 7 tro..?Takk for at dere tilbyr dere å ta i mot, vi får se hva som skjer! En kamerat skaffet seg hakka 7. Dette var visst brutalt bra i følge han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2010 Jeg hater piggdekk, så er vel kanskje litt inhabil, men jeg har kjørt bil med både Hakka 5 og Hakka 7, og sistnevnte har *mye* lavere støynivå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2010 http://www.byttdekk.com/? er en nettbutikk som selger Nokian dekk. Jeg kjøpte 1 stk RSI av dem i fjor og var særdeles fornøyd med leveringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2010 ser at dekkonline.com er 900kr dyrere for 4stk nokian hakka 7 en det jeg ga for 4stk 195/65-15 nokian hakka 7 ferdig lagdt om balangsert og montert på bil hos den lokale dekkbutikken her jeg bor så er nok lurt og ta en ringe runde og høre på priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2010 Takk for tips. Hakka 7 tror jeg kan bli bra.. Ang. sjapper her omkring bruker jeg ofte å spørre når jeg er innom, men har aldri vært nært prisene man finner på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 17, 2010 Har ikke Sharif Nokian mon tro? Jeg kjøpte hvertfall piggfrie Hakka R for 1.år siden, til 3300,- kr for 205/55/16 hos de. Kom tillegg på 5-600,- kr for frakt til Bergen, men fortsatt var dette ca 2000,- kr billigere enn de greide å selge pakken for her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2010 Har ikke Sharif Nokian mon tro? Jeg kjøpte hvertfall piggfrie Hakka R for 1.år siden, til 3300,- kr for 205/55/16 hos de. Kom tillegg på 5-600,- kr for frakt til Bergen, men fortsatt var dette ca 2000,- kr billigere enn de greide å selge pakken for her... Sharif selger vel ikke vinterdekk lenger. I hvert fall så er det ikke et valg på nettbutikken hans som heter vinterdekk. Rart i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 20, 2010 Sharif selger vel ikke vinterdekk lenger. I hvert fall så er det ikke et valg på nettbutikken hans som heter vinterdekk. Rart i grunn Joda han gjør det. Var og kjøpte Nokian hakka. 7 her om dagen.. Fant ut at det var billigst der.. Billigere enn alle jeg fant på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2010 Joda han gjør det.Var og kjøpte Nokian hakka. 7 her om dagen.. Fant ut at det var billigst der.. Billigere enn alle jeg fant på nett. Hva ble prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 20, 2010 noen som har kjørt på både hakka 5 og hakka 7? Ser på div tester at de kommer ganske likt ut på grep, men at 7 er stillere prisen er vel ca 10% høyere på Hakka 7. Og hvor kommer Hakka 4 i sammenhengen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 20, 2010 Hva ble prisen? For 4x hakka R i 205/55R16 i årets sesong kom prisen på 3700kr ferdig på felg hos Sharif'n. Pigg ligger i samme leia kanskje et par hundre lapper dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 24, 2010 http://www.nordendekk.no/ har billigste hakka 7 jeg har sett, i alle fall i 215/65-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...