#1 Skrevet Januar 11, 2010 Hei Hei. Jeg lurer på om det er noen som har et godt tips på hvordan jeg kan lage til rør/slanger for å få luften fra G ladern og ned til RS intercoolern på corradoen, eller finnes det noe ferdig man kan kjøpe.?? Videre fra intercoolern og opp til innsuget er ok. Takker på fohånd for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 Front montert intercooler a la Golf G60? U-bend fra Rallye Golf/Golf G60 u/klima alternativt RS utblås med silicon bend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2010 Jeg har ett Rallye utblås du kan få kjøpt! Send pm om du er interisert. Det er en sånn Ubend som dette: Det er glassblåst og ser bra ut - Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Da har jeg fått hjelp !! Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...