Anbefalte innlegg

Skulle inn på butikken og kjøpe EN pose kaffi nå i kveld. Akkurat i det jeg svingte inn på parkeriningsplassen smalt det i bilen. Jeg hadde truffet et digert hull midt i veien. 15 cm dypt : mad :

Dekket på venstre forhjul revnet og felgen ble litt stygg. Har fått nytt dekk så det er ok, men kan det ha blitt noe mer skade på bilen som er vanskelig å oppdage før i ettertid??

Bilbergingsfirmaet sa jeg bude sjekke spissinga, men jeg har ingen peiling på dette så jeg vet ikke om det er noe annet som bør sjekkes. Aner ikke hvor mye forstillinga toler.

Synes rattet er litt skeivt når jeg kjører rett frem, men dette kan jo være noe jeg innbiller meg...

(Kanskje litt rart spm. men irriterende når sånn skjer med en 4 uker gammel bil : bh : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde nok ta en forstillingskontroll i allefall. Har vært med på å slå rattet ut av stilling på en Vento en gang, men da smalt det ordentlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk opp mot komunen om de visste om hullet.. eller eieren av butikken du kjørte inn på.. mulig de er greie og dekker skadene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta bildet av hollet med tomme stokk i alle retninger osv, få navnet til han på falken"vitne" og finn ut hvem som har ansveret for plassen, så sender du et skriv ditt og forklarer hva som har skjedd og grev nye fell forstilingskontroll, osv.

 

Kompis av meg gjorde det her oppe og fikk en meget frei erstatning.

 

Krysser fingra for deg, bor selv ved hamar og her finnes værdens værste veier , så har tatt noen felger selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, butikkeieren skal få betale. ca 1500 for nytt dekk + at jeg måtte ha bergingsbil fordi jeg ikke har reservedekk i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.