#1 Skrevet Januar 12, 2010 (endret) Æsj... Da jeg fyra opp bilen og skulle kjøre hjem idag, gikk den litt rart, og rista litt under pådrag. Så jeg stakk tilbake på jobben og konstaterte at den ikke fyrer/går på sylinder #2. Har utelukka plugg (bytta alle for en 3-4 måneder siden), pluggkabler og sjekka (og kjent ) at den har gnist. Vet den får bensin, for pluggen er våt og lukter bensin når den ta's ut igjen. Kan også nevnes at pluggen var ganske sota da jeg tok den ut, så er vel ikke umulig at den har gått litt fett før den slutta helt heller? Sjekka spenninga inn på dysa, bare for å utelukke ledningsbrudd. Joda, den holdt seg i 0.16V til 0.33V området, akkurat som en av de andre dysene. Mistenker egentlig at dysa står å pisser, og rett og slett drukner sylinderen, men syntes 2000,- + en ukes venting var litt i overkant når det kun er på mistanke. Skal ta å bytte plass mellom 2 av dysene og se om problemet flyttes over til den sylinderen. Tenkte også tanken på at coilen var gåen. Altså at den ikke greide å levere nok spenning til å gi overslag (har vel egentlig utelukka det og), men da burde den ikke gått på 4'ern heller, siden den coilen går til både 2'ern og 4'ern. Og pluggen i 4'ern er ikke sota ned. Men er det noen luringer her som har noen lure innspill jeg kan/bør prøve ut før jeg går til bestilling av dyse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...