Svarte/sota sideblinklys på audi 90/coupe

Anbefalte innlegg

"Det får du kjøpt på torshov eller biltema" var det noen som sa til meg, men nå har jeg spurt på to biltemabutikker og på torshov på storo, og ingen hadde. Hvor får man tak i slikt? Stemmer det at det er samme type lys på golf II også?

 

Skulle hatt svarte for å matche lyktene bak serri :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at Norsk Bildelsenter har slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra har, de koster ca 45 kr for stykket ;)

 

Ja, det er samme type som alle 80-talls VW, alle 80-95 Audi og 80-talls Porsche.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk. Da skal det vel ordne seg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk. Da skal det vel ordne seg :o
Klubben har rabattordning hos Bilxtra på Ullevål stadion, husk gyldig medlemskort....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg de til 40 kroner og femti øre da eller : haha :

 

(edit: yay! 400 inlegg :touche: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg de til 40 kroner og femti øre da eller : haha :
Det gjør du sikkert, men det er vel ingen umulighet at du skal ha andre ting også eller hur? Det var KUN en påminnelse om at hvis du bruker medlemskortet ditt hos Bilxtra (kun Ullevål) så får du rabatt. Kan jo være at andre medlemmer også er interessert i å vite dette. Dessuten står alle lokale rabattavtaler på lokallagssiden til Oslo lokallag.......... håper dette var klart nok svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.