#1 Skrevet Januar 12, 2010 Heisann. Jeg har et problem med startinga på min Audi 90 coupe... Jeg får ikke liv i bilen... får taua den i gang, men får ikke noe liv i bilen ved å vri om tenninga lenger... Problemet starta med kulda, var bare treg å få start på i begynnelsen, men nå er den helt umulig... er plenty av strøm på batteriet, å starteren går som bare det. Men virker som om den ikke gir noen tenning... Har prøvd med startgass og diverse snacs for å få den i gang, men til ingen nytte. Noen som har noen erfaring eller tips for å løse dette problemet? Setter pris på alle tilbakemeldinger... Motortype: 7A, 125Kw, 20V Mvh Jon A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 sjekket fordeler? hvis rotoren å lokket er dårlig gir dette overslag... tennplugger ? tennkabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2010 Skal ut å sjekke litt i dag... har et håp om at det skal være noe så enkelt som fordeler/rotor... men får se... hvis det er noen som har flere tips, bare å fyre løs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...