#1 Skrevet Januar 12, 2010 Søstra mi sin golf 4 trenger en skikkelig maskin polering. Dette må være i Trondheim. Hvem gjør slikt i Trondheim til en bra pris og bra utført arbeid. Hele ene sida på bilen er nylakket for 2 år siden ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 Kjør den til Scandicshine i Levanger. Eller så kan jeg anbefale en dyktig kompis. Uvisst om han har tilgang på varme lokaler på denne tiden av året, men skal høre om jeg kan legge ut navn og nummer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2010 Kjør den til Scandicshine i Levanger. Eller så kan jeg anbefale en dyktig kompis. Uvisst om han har tilgang på varme lokaler på denne tiden av året, men skal høre om jeg kan legge ut navn og nummer her. levanger utgår desverre, da søstra mi mest sannsynlig ikke gidder å dra så langt... hør med han evt, så få vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...