Farge på instrumentpærer

Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål, er det noen som vet om det er røde pærer i dashbordet i audien min? Mener da speedometer, turteller osv.

Eller er det tallskivene som gjør at det lyser rødt?

 

Skal bytte ut noen i clusteret bak speedometer, og har ikke lyst til å skru opp før jeg har kjøpt pærene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene er blanke. Er filmen i selve speedoen som gjør at det blir rødt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene er blanke. Er filmen i selve speedoen som gjør at det blir rødt.

 

 

Hjertlig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til kanskje nyttig informasjon. Pærene heter W1,2W og ser slik ut

35-552_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene i instrumenthuset er ikke de Kristian har lagt ut bilde av der.. Det er pærene som sitter i de tre instrumentene i midtkonsollen, sigarettenner osv. I speedo og resten av instrumenthuset er det slike pærer ( ikke nøyaktig disse, men samme type ). Koster forøvrig ca.40 kr pr stk på VAG, iallefall da jeg kjøpte de..

 

110.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærene i instrumenthuset er ikke de Kristian har lagt ut bilde av der.. Det er pærene som sitter i de tre instrumentene i midtkonsollen, sigarettenner osv. I speedo og resten av instrumenthuset er det slike pærer ( ikke nøyaktig disse, men samme type ). Koster forøvrig ca.40 kr pr stk på VAG, iallefall da jeg kjøpte de..

 

110.jpg

 

Kjøpte mine på Torshov bilrekvisita. Husker ikke akkurat hva de kostet, men tipper det var rundt 12-15 kr stk. for 1,2W (Osram).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sånne vanlige billige 1,2w pærer på bensinstasjonen, røkka bare ut selve pæra av den sorte "holderen" og fjerna eventuelle rester av pæra nedi der, så bøyde jeg litt på tilkoblinga til billigpærene som jeg da stappa i holderen. Funka det som bare pokker! Bytta ut nesten alle pærene i instrumentene mine med slike :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har prøvde det samme selv, men med tang --> knus :) ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har prøvde det samme selv, men med tang --> knus :) ...

 

Du er ikke den eneste som har gjort det! Samme verktøy, samme resultat : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til kanskje nyttig informasjon. Pærene heter W1,2W og ser slik ut

 

Beklager feilen. Glemte i gjerningsøyeblikket at det var de med sokkel som skulle inn i hovedinstrumentene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.