#1 Skrevet Januar 20, 2005 Kjapt spørsmål, er det noen som vet om det er røde pærer i dashbordet i audien min? Mener da speedometer, turteller osv. Eller er det tallskivene som gjør at det lyser rødt? Skal bytte ut noen i clusteret bak speedometer, og har ikke lyst til å skru opp før jeg har kjøpt pærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2005 Pærene er blanke. Er filmen i selve speedoen som gjør at det blir rødt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2005 Pærene er blanke. Er filmen i selve speedoen som gjør at det blir rødt. Hjertlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 Og til kanskje nyttig informasjon. Pærene heter W1,2W og ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2005 Pærene i instrumenthuset er ikke de Kristian har lagt ut bilde av der.. Det er pærene som sitter i de tre instrumentene i midtkonsollen, sigarettenner osv. I speedo og resten av instrumenthuset er det slike pærer ( ikke nøyaktig disse, men samme type ). Koster forøvrig ca.40 kr pr stk på VAG, iallefall da jeg kjøpte de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2005 Pærene i instrumenthuset er ikke de Kristian har lagt ut bilde av der.. Det er pærene som sitter i de tre instrumentene i midtkonsollen, sigarettenner osv. I speedo og resten av instrumenthuset er det slike pærer ( ikke nøyaktig disse, men samme type ). Koster forøvrig ca.40 kr pr stk på VAG, iallefall da jeg kjøpte de.. Kjøpte mine på Torshov bilrekvisita. Husker ikke akkurat hva de kostet, men tipper det var rundt 12-15 kr stk. for 1,2W (Osram). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2005 Jeg har kjøpt sånne vanlige billige 1,2w pærer på bensinstasjonen, røkka bare ut selve pæra av den sorte "holderen" og fjerna eventuelle rester av pæra nedi der, så bøyde jeg litt på tilkoblinga til billigpærene som jeg da stappa i holderen. Funka det som bare pokker! Bytta ut nesten alle pærene i instrumentene mine med slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2005 Hehe, har prøvde det samme selv, men med tang --> knus ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2005 Hehe, har prøvde det samme selv, men med tang --> knus ... Du er ikke den eneste som har gjort det! Samme verktøy, samme resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2005 Og til kanskje nyttig informasjon. Pærene heter W1,2W og ser slik ut Beklager feilen. Glemte i gjerningsøyeblikket at det var de med sokkel som skulle inn i hovedinstrumentene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...