#1 Skrevet Januar 12, 2010 Noen som har noen tips om hvor jeg burde sjekke? Stakkars bilen min trenger sårt bremser.. Har sjekket hos Møller Mekonomen Breakes Stian Sørlie Trenger skiver og klosser rund baut og kalippere bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2010 Møller selger dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2010 Kjøpte borra og slisset skiver på ebay.com og yellowstuff klosser fra eit firma i england Godt fornøgd med både pris og kvalitet:) Du finner sikkert calipere på ebay også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2010 Møller selger dette.. Hadde sjekket her.. De har orginale, men tenkte jeg skulle sjekke litt rundt på grommere bremser når jeg først skulle bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2010 Kjøpte borra og slisset skiver på ebay.com og yellowstuff klosser fra eit firma i england Godt fornøgd med både pris og kvalitet:) Du finner sikkert calipere på ebay også Takk for tipset! Men hvor lang tid pleier det å ta fra man handler der til man har det? Skulle gjerne ha byttet de i går hvis du skjønner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2010 Hadde sjekket her.. De har orginale, men tenkte jeg skulle sjekke litt rundt på grommere bremser når jeg først skulle bytte. Hvor mye grommere da? Hvilket budsjett har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2010 Håpet på å få på slissa skiver og redstuff.. Foreløbig har jeg fått de ned til 6990,- Da får jeg ultimax streepad og redstuff.. Er det billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2010 Jeg betalte vel knappe 3 lapper for Slissede og borrede fra ebay, samt greenstuff klosser. Levert på ei uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2010 Evt handle fra FK Autoparts her på Forumet, det gjorde jeg, olg jeg kan ikke klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2010 Kjøpte slissede EBC skiver og yellow stuff til min, og det er noe dritt! De griper bedre enn original bremser, men tåler ikke varme om du like litt aktiv kjøring, spesielt om bilen har mer effekt enn originalt. Funker fint til vanlig, men kjøre på f.eks vålerbanen kan du bare glemme. Dersom du vil gå et steg opp fra originale ville jeg prøvd disse som er 2-delte: Har ikke prøvd men regner med de er bedre med hensyn til vibrasjoner of skjevhet. Noen som har prøvd?? http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Braking/ECS_Stage_1/ES517/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2010 Noe som også funker fint er Black diamond skiver og ferodo ds2500/ds3000 klosser! Kjøpes hos Kollevold! Bremseklosser fra EBC (redstuff/yellowstuff) ville jeg holdt meg unna! Tåler ikke varme i det heletatt, men trenger litt varme for å bite ordentlig(!)... Ferodo biter bedre enn org klosser som kalde, og blir bare bedre jo varmere det blir! (min erfaring ihvertfall! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2010 Snakket litt med Stian Sørlie her om dagen. Han kunne skaffe meg Ferodo eller Endless til en grei sum. *Rusle litt inn i tenkeboksen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...