Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt nippler og slanger så jeg kan lage slangene selv?

Er et sted sør for oslo som jeg ikke husker navnet på... noen som vet?

Ev et bra nettsted, sjekket på summit. men for ei rot side... ikke fant jeg det jeg skulle ha heller...

Skal ha sorte slanger og nippler i -3AN utf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var en tur på Rud i Bærum, der var det flere foretninger som hadde litt av hvert. Husker ikke navnene i farten, men er du der finner du fort frem til de ulike.

Kan også nevne HydroScand på Grorud. Ligger i Stanseveien 55 tror jeg det var. Godt utvalg av slanger hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess lager vell slikt på bestilling? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt nippler og slanger så jeg kan lage slangene selv?

Er et sted sør for oslo som jeg ikke husker navnet på... noen som vet?

Ev et bra nettsted, sjekket på summit. men for ei rot side... ikke fant jeg det jeg skulle ha heller...

Skal ha sorte slanger og nippler i -3AN utf.

summit har godt utvalg i dette de, har handlet dette av de flere ganger!

Greia er at dem har så enormt mange artikler at det blir endel sortering / valg før du kommer deg inn på det du skal ha, men raskt å greit å handle fra bare du gjør deg litt kjent på sida.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

summit har godt utvalg i dette de, har handlet dette av de flere ganger!

Greia er at dem har så enormt mange artikler at det blir endel sortering / valg før du kommer deg inn på det du skal ha, men raskt å greit å handle fra bare du gjør deg litt kjent på sida.

Hjelper lite når de ikke har sorte banjo el slanger.... jeg fant det ikke ihvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan Clutch&Brems i Smalvollveien i Oslo ha noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet på navnet.. GH fittings.. samt Fittings Of Norway har alt som trengs i koblinger og slanger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.