Anbefalte innlegg

Hei:)

Har en S4 C4 -92 modell som jeg skal bytte bremser på forran, har søkt litt rundt her å kommet frem til at eneste måten å bli kvitt UFO på, er enten S6 fjørbein eller å modde de jeg har.

Så kom jeg over et sett på tysk Ebay som jeg lurte på å kjøpe: http://cgi.ebay.de/Porsche-Bremse-fuer-Audio-200-20-V-und-Audi-S4-C4-Brembo_W0QQitemZ380070029062QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item587df06706

Er det noen som er skarpe i tysk eller som har kjøpt dette før?

Noen som vet om det trengs noe ombygging av de orginale fjørbeina eller om dette bare er bolt on?

Har sett at dette med UFO brems har vært oppe mange ganger før, men kunne ikke finne akkurat det jeg lette etter.

Takker for svar:)

Mvh.

Espen Hovland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser på bildet så ser du at det er braketter der også. Så det er bolt-on ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4 v8 fjærbein er vel uten ufo..

men lurer på en ting sjøl. fjærbein fra v8 89 mod passer de s4? noken so veit de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjørbein fra V8,200 20v S4 og S6 har samme sporvidde så di passer ovens ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ombygging av beina du har er en relativt smal sak som er gjort på en dag om du har litt grunnleggende teknisk forståelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

so da kan eg bruke fra en 89 mod v8 å bli kvitt ufo på min s4 92 mod?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg kan sette dette settet rett på da, uten noen modifikasjoner?

Ser at det følget med nav her, noen som vet hvorfor må de byttes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.