#1 Skrevet Januar 14, 2010 Da var vel tiden inne for å vurdere valgene mine. Siden converter på girkassa er gåen, og motor ikke er helt frisk, vurderer jeg å bygge om bilen. Dvs hente en donorbil med større motor enn den jeg har. Har i denne annledningen vært nede på biltilsynet og spurt en del. det er 4 papirer jeg trenger for å få dette godkjent. 1: COC papirer på donorbil. (er det noen som har slike papirer på enten S8 eller A8 w12?) 2: Tollpapirer på betalt moms 3: Bevis for at de delene som jeg har på min bil som ikke står i samsvar med motorstørrelsen blir oppgradert 4: Skriftelig dokumentasjon på at råkarosseriet er LIKT på begge bilene. Det er på punkt 4 jeg sliter, for møller har ikke slike papirer, og ikke vil de kunne få tak i slike heller, selv om delekatalogen til møller sier karosseriene er HELT like. Så hvis noen har fått godkjent ombygd en slik bil (dvs hvilken som helst bil fra vag etter 1992 vil jeg ha gangen i hva som må til) Hilsen en frustrert audi eier ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 Hør med ES-Tuning. Mener de har bygd om flere A8 til andre motorer enn originalt. Disse skal også ha blitt godkjent. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 Kan du ikke få en på delelageret til å skrive ut bilde av karosseriet til begge bilene fra ETKA, hvor det er tydelig at det er samme delenummer på karosseriet? Om du får en signatur på arket i tillegg bør det vel holde. Skader ikke å prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Es holder på med samme oppgaven, så sammarbeider litt med Es. Når det gjelder å få noe som helst skriftlig fra møllerkonsernet er det bare å glemme dette, selv om jeg har 50 sider med print fra delekatalogen får jeg ikke signatur på at dette er likt. Men ja, jeg har en heftig bunke med papirer fra katalogen på at karosseriet er identisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...