Kjøle/hanskerom til A4 B6.

Anbefalte innlegg

Er det noen som sitter på info om hva jeg må bytte ut/kjøpe for og få kjølerom i hanskerommet på A4 B6?

Har i dag CD-skifter der,men man kan vell ha CD-skifteren der samtidig som man har kjølerom under? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info,Bjørn! :)

Men de som har org kjølerom,har vell ett eget rom der luftdysen kommer inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info,Bjørn! :)

Men de som har org kjølerom,har vell ett eget rom der luftdysen kommer inn?

Det er korrekt, de har et eget rom. Også sitter CD-veksleren utenfor/over der igjen, for de som har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er korrekt, de har et eget rom. Også sitter CD-veksleren utenfor/over der igjen, for de som har det.

Skjønner. :)

Slik det er nå,har jeg det som på bildet her.Men jeg har CD veksleren i det øverste rommet til venstre her:

(Arkivfoto)

int48-punchouthole.jpg

Og slik jeg har forstått det,får man en egen "kjøleboks" som skal dekke hele bunnen der kaldluftdysen kommer inn? :)

Dvs denne (nr 20)?

Glovebox.png?t=1263501287

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøleboksen kan du få kjøpt av meg. :) I tillegg treng du vel slangen og gjennomføringen. Den proppen bakerst i hanskerommet, tar du berre ut. Plug and pray! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøleboksen kan du få kjøpt av meg. :) I tillegg treng du vel slangen og gjennomføringen. Den proppen bakerst i hanskerommet, tar du berre ut. Plug and pray! ;)

Bestillte kjølerommet og alt jeg trengte i fra Møller nå,f... at jeg ikke leste dette før! :(

Men men,da er det i boks i hvertfall. ;) Kom på 1460kr totalt,hvis flere skal gjøre dette. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.