#1 Skrevet Januar 14, 2010 Er det noen som sitter på info om hva jeg må bytte ut/kjøpe for og få kjølerom i hanskerommet på A4 B6? Har i dag CD-skifter der,men man kan vell ha CD-skifteren der samtidig som man har kjølerom under? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 Litt info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=451981post451981 Delenr: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=454040post454040 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 Takk for info,Bjørn! Men de som har org kjølerom,har vell ett eget rom der luftdysen kommer inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Takk for info,Bjørn! Men de som har org kjølerom,har vell ett eget rom der luftdysen kommer inn? Det er korrekt, de har et eget rom. Også sitter CD-veksleren utenfor/over der igjen, for de som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2010 (endret) Det er korrekt, de har et eget rom. Også sitter CD-veksleren utenfor/over der igjen, for de som har det. Skjønner. Slik det er nå,har jeg det som på bildet her.Men jeg har CD veksleren i det øverste rommet til venstre her: (Arkivfoto) Og slik jeg har forstått det,får man en egen "kjøleboks" som skal dekke hele bunnen der kaldluftdysen kommer inn? Dvs denne (nr 20)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2010 Kjøleboksen kan du få kjøpt av meg. I tillegg treng du vel slangen og gjennomføringen. Den proppen bakerst i hanskerommet, tar du berre ut. Plug and pray! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2010 Kjøleboksen kan du få kjøpt av meg. I tillegg treng du vel slangen og gjennomføringen. Den proppen bakerst i hanskerommet, tar du berre ut. Plug and pray! Bestillte kjølerommet og alt jeg trengte i fra Møller nå,f... at jeg ikke leste dette før! Men men,da er det i boks i hvertfall. Kom på 1460kr totalt,hvis flere skal gjøre dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...