9,5X 19" ET 35 på passat tdi 4 motion 2001

Anbefalte innlegg

Noen som her erfraing med 9,5X19" Et 35 med 225/35 19 dekk. Prøvde på dekk foran, kom veldig nære bærearm feste øvre foran. Prøvde ikke å kjøre.

 

Noen som har efraring med dette, kommer jeg til å få brukt slike felger med dekk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som her erfraing med 9,5X19" Et 35 med 225/35 19 dekk. Prøvde på dekk foran, kom veldig nære bærearm feste øvre foran. Prøvde ikke å kjøre.

 

Noen som har efraring med dette, kommer jeg til å få brukt slike felger med dekk??

 

Du må nok valse og lakkere forskjermen på denne dimmen selv med 225 dekk, samt at da passer ikke festene til innerskjermene lengre slik at de må festes på alternativ måte.

 

Bak går det nok bedre, men viktig at bilen er stiv så ikke felgen, i verste fall, subber i skjermen,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får neppe noe problemer innover med et35 og 225dekk på 9,5" men utover kan det være litt værre. Spørs selvfølgelig hvor mye du skal senke. Pål Folserås hadde 60mm senk på sin 3BGsedan og 9,5x19 et 37 eller 38 og 235/35(ukjent merke). Han hadde ikke problemer med plassen der, og jeg kjører med 9,5x19 et40 med 235/35 Kumho på min B6. Innover er plassen den samme mot fjærbenet mens 3BG har hakket bedre plass utover. SKAMlavt er det ikke mulig å få bilen med såpass dim, men du får nok dekka godt oppi skjermen om du vil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fett;) Spørs litt hvor lav bil du har da=)

IMG_2813.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte på 9.5x19 med ET 38 på min passat 2002 4 motion både bak og forran i sommer med 235/35/19 dekk.

Vi måtte slipe litt plass i fjærbeinet og en 5 mm spacer så gikk det helt perfekt! Men hadde vært helt opptimalt på 225 dekk isteden for 235 dekk pga bilen var lav så det ble ikke romslig plass forran, men det gikk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte på 9.5x19 med ET 38 på min passat 2002 4 motion både bak og forran i sommer med 235/35/19 dekk.

Vi måtte slipe litt plass i fjærbeinet og en 5 mm spacer så gikk det helt perfekt! Men hadde vært helt opptimalt på 225 dekk isteden for 235 dekk pga bilen var lav så det ble ikke romslig plass forran, men det gikk:)

 

Hm. Tydeligvis litt dårligere klaring innover på 4Motion da? Siden jeg ikke trengte det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.