#1 Skrevet Januar 14, 2010 Heisann, Da jeg ikke finner svaret mitt noe sted, spør jeg heller her. Jeg lurer på hvor tykke mine fremre fjørbein er; bilen er en Golf 5 GT 2007 mod (bensin) Har sett at noen er utstyrt med 50mm fjærbein, mens andre er utstyrt med 55mm, er det noen som har en forskjellsbeskrivelse av disse? Og vil 4motion-fjører/bein passe min u/4motion, eller er det en forskjell her også? Evnt; Hva er forskjellen? Håper noen har peiling på forskjellene, da jeg er helt grønn på detta området mvh, Silje & Vegard :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 eg vil tippe at fjørbeina dine er 55mm. men det beste er å måla. du finner dette lett ut ved å ta av hjulet eller ta full sving til ein side og måle akkurat der fjørbeinet går nedi hjulnavet. da finer du ut kva målet er. om det er forskjell på 4M og vanlig veit eg ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 Er det ikke 50 mm på disse da? I såfall har jeg billig justerbart liggende på jobben til dere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Beste er å ta av et hjul og måle demperen med skyvelær akkurat der det er "bulk" i demperen, i høyde med toppen av hjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2010 Om det er en GT 170 hk TSI har du 55 mm fjærbein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...