Anbefalte innlegg

Ser i noen innlegg at 044 pumpen kan brukes i tanken på S4 med noen mindre modifikasjoner.

Nå har pumpa mi tatt kvelden og lurer på å gjøre det samme på S2 en.Ser på bildene i S4 innlegget at det ser ganske likt ut, men tenkte jeg skulle spør om noen har erfaringer med dette på en S2.

 

Er det andre ting som må tas hensyn til, sånn som trykkregulatoren på fuel railen ved bytte til en slik pumpe?

Ser også at prisene varierer mye.Hvor er den billigste plassen å få kjøpt dette?

 

Svar mottas med takk!!

Edit: Hva er hele delenummeret til 044 pumpa(VAG nr ikke bosch nr) og til hvilken bil brukes den egentlig?

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går for pumpe kjøpt hos bilekstra isteden.Har ikke tid å vente.Koster ca 1200 kr.Møller skulle ha 2400 kr!!!Bare til opplysning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags pumpe?

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags pumpe?

 

Mvh Leif

 

 

Mener det var VDO men skal sjekke når jeg får den på mandag.Samme størrelse som original.

Bilekstra leverer noen deler som er det samme som VAG.Antagelig like bra vil jeg tro.

 

Mvh

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags pumpe?

 

Mvh Leif

 

Da er pumpa satt i og fungerer som bare det.

På pakken står det Siemens VDO delenr 405 052 003 002.Eneste forskjell jeg kunne se var holderen til tilbakelagsventilen på toppen av pumpa som var litt enklere lagt på VDO pumpa.Pumpa leverer till mitt bruk ihvertfall, ved 1.4 bar turbo trykk.

Den var noen mm kortere i huset også,men det spiller ingen rolle.Billig pumpe iforhold til møller.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det var VDO men skal sjekke når jeg får den på mandag.Samme størrelse som original.

Bilekstra leverer noen deler som er det samme som VAG.Antagelig like bra vil jeg tro.

 

Mvh

Johan

 

Tilsvarer denne 044 pumpa i kapasitet? Eller er den lik original pumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.