#1 Skrevet Januar 14, 2010 Hei Eg har en Golf 3 2.0L 16V GTI motor som eg skal sette ned i min golf 2 GTI, må eg ha el nette fra golf 3 GTi får å få det til ?? Mvh Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 Hvilke årsmodell G2 har du? Hvis du har G2 etter 1990 har du CE2 og du kan ta motornettet fra G3 og koble rett i Ce2 boksen. Har du tidligere modell er det mere kobling som skal til. Har du mekanisk innsprut på din bil og elektronisk innsprut på på G3 er du nødt til å ta med ledningsnettet om du ikke bygger om G3 motoren til mekanisk innsprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 det er en 1988 modell golf 2 eg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2010 Det enkleste er nok å få tak i en 1990+ G2 og ta det komplette ledningsnettet fra den og sette i det i din bil. Deretter ta motornettet fra G3`en og koble inn i det nye G2 nettet. Alternativt som jeg skrev i stad bygge om den nye motoren mekanisk innsprut, sensorer og tenningsdeler fra den gamle motoren. Du kan også skjøte inn G3 nettet i ditt gamle ledningsnettet ledning for ledning, men det er mange timer skjemalesing, klipping og lodding. Jeg brukte mye tid på å skjøte inn A3 1.8T ledningsnettet sammen med min 1990 G2 syncro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2010 okei takker får rask svar håper eg får det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2010 men el nette fra 90 modell må det vere fra en GTI ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2010 Div manualer, skjemaer og annen nyttig info å finne i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=105698 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...