trenger hejlp til el nett til 16V?

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har en Golf 3 2.0L 16V GTI motor som eg skal sette ned i min golf 2 GTI, må eg ha el nette fra golf 3 GTi får å få det til ??

Mvh Knut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke årsmodell G2 har du? Hvis du har G2 etter 1990 har du CE2 og du kan ta motornettet fra G3 og koble rett i Ce2 boksen. Har du tidligere modell er det mere kobling som skal til. Har du mekanisk innsprut på din bil og elektronisk innsprut på på G3 er du nødt til å ta med ledningsnettet om du ikke bygger om G3 motoren til mekanisk innsprut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en 1988 modell golf 2 eg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er nok å få tak i en 1990+ G2 og ta det komplette ledningsnettet fra den og sette i det i din bil. Deretter ta motornettet fra G3`en og koble inn i det nye G2 nettet. Alternativt som jeg skrev i stad bygge om den nye motoren mekanisk innsprut, sensorer og tenningsdeler fra den gamle motoren.

Du kan også skjøte inn G3 nettet i ditt gamle ledningsnettet ledning for ledning, men det er mange timer skjemalesing, klipping og lodding. Jeg brukte mye tid på å skjøte inn A3 1.8T ledningsnettet sammen med min 1990 G2 syncro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei :D takker får rask svar håper eg får det til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men el nette fra 90 modell må det vere fra en GTI ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.