#1 Skrevet Januar 14, 2010 hei, jeg skal investere i justerbart senkesett til bilen, men finner ikke ut hvilket jeg skal kjøpe. jeg tenker å få bilen passe stiv, men den skal også ha god kjørekomfort. Noen tips til sett under 5000 kroner`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2010 Snakk med Håkon Sandberg her på forumet, han har en tråd på "Tilbud" angående senkesett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2010 Snakk med Håkon Sandberg her på forumet, han har en tråd på "Tilbud" angående senkesett Signerer den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2010 Til under 5 ville jeg anbefalt Supersport Skrudd heelt i bunn er det drittstivt, (som ale annet som ligger på bumpstoppere) men om en skrur det en cm eller to opp så er det faktisk veldig ålreit å kjøre på Men det hører med at jeg liker bilen "fast" og "tåler" endel når det gjelder stiv bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...