#1 Skrevet Januar 15, 2010 Jeg lurer på å bytte coil på bilen min nå som jeg bygger om til elektronisk tenning på min gamle energolf for å litt mer pålitelig og jevnere tenning... I den forbindelse har jeg lagt merke til en ny type coil som biltema selger og lurer på om noen her erfaringer/tanker om denne. Se link COIL P.S: De som har overdveldende behov for å skrive mye dritt om biltema, kan finne seg enn "off-topic" tråd til dette;) Det jeg etterspør er saklige tilbakemeldinger og hjelp. På forhånd takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2010 for 199kr så hadde jeg tatt meg råd til å teste den post gjerne erfaringer i ettertid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2010 Joda, prisen er det ikke noe å si på, men det er ikke noen fare for at dette ikke er kopatibelt med tanke på ombygging til elektronisk tenning? Bare spør jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2010 Vel, nå kjøpte jeg denne i dag... Og testet den ut ifra en oppskrift som jeg fant på nett. Den sier at en høyeffekt-coil må vise en del over 1,5Ohm når en måler motstand mellom + og - pol på coilen. Vel... Biltema sin ene høyeffekts coil viste 0,8 Ohm. For morros skyld målte jeg den orginale som står i bilen nå... den viser 1.6 Ohm. Leverer Biltema sin tilbake i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...