Baklykter til golf IV Variant?

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Er det noen her på forumet som vet hvor jeg kan få tak i helrøde eller helt svarte baktykter til min 2001 mod golf IV variant?

Mvh Stig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tmtuning.com har dette, ganske rimelig også nå da $-kursen er lav.

evnt kan du jo bestille dette selv hos en Møllersjappe. Det er Bora-versjonen som hadde helrøde lykter.

sorte har dem på ebay.de/com bl.a :-) gl & hf!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volkswagen-forhandleren din kan f.eks levere helrøde fra Bora Variant eller røde/hvite fra Golf Variant Pacific ;)

baklamper Golf 4 Variant1.jpg

baklamper golf 4 variant2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volkswagen-forhandleren din kan f.eks levere helrøde fra Bora Variant eller røde/hvite fra Golf Variant Pacific ;)

Hei litt OT, men siden trådstarter ser ut til å fått svar på spørmålet sitt

Hva er spesielt med Golf Variant "Pacific" utover baklytene? Prøvde å google det, men uten særlig hell...

Her nettopp kjøpt en slik til madammen, tyskimport 03' TDI 130 4motion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei litt OT, men siden trådstarter ser ut til å fått svar på spørmålet sitt

Hva er spesielt med Golf Variant "Pacific" utover baklytene? Prøvde å google det, men uten særlig hell...

Her nettopp kjøpt en slik til madammen, tyskimport 03' TDI 130 4motion.

[/Quote]

Tja, dette kan vel Ørjan svare godt på, da han hadde en slik modell.

Men bla. er det aero-viskere, baklykter, highline int (skinn ditt og datt, untatt evnt stolene[ekstra utstyr]),innstegslister hvor det står "pacific", og sikkert noe annet stasj..

Modellen kom heller ikke her til lands, disse var kun tyskbiler så vidt jeg har skjønt - og kom i 03.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, dette kan vel Ørjan svare godt på, da han hadde en slik modell.

Men bla. er det aero-viskere, baklykter, highline int (skinn ditt og datt, untatt evnt stolene[ekstra utstyr]),innstegslister hvor det står "passific", og sikkert noe annet stasj..

Modellen kom heller ikke her til lands, disse var kun tyskbiler så vidt jeg har skjønt - og kom i 03.

Aha... bilen har dette utstyret, men trodde det var "håndplukket" og ikke del av noen pakke. Den har også soltak, xenon,kjørecomp. mm som ikke er så vanlig på litt "trøtte" golf stv'er...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.