#1 Skrevet Januar 15, 2010 Heisann:) Er det noen her på forumet som vet hvor jeg kan få tak i helrøde eller helt svarte baktykter til min 2001 mod golf IV variant? Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2010 tmtuning.com har dette, ganske rimelig også nå da $-kursen er lav. evnt kan du jo bestille dette selv hos en Møllersjappe. Det er Bora-versjonen som hadde helrøde lykter. sorte har dem på ebay.de/com bl.a :-) gl & hf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2010 Volkswagen-forhandleren din kan f.eks levere helrøde fra Bora Variant eller røde/hvite fra Golf Variant Pacific 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2010 Tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2010 Heisann:) Er det noen her på forumet som vet hvor jeg kan få tak i helrøde eller helt svarte baktykter til min 2001 mod golf IV variant? Mvh Stig Har noen ubrukte svarte LED baklys, 1000.- + frakt så er dei dine http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-LED-R%fcckleuchten---schwarz---fit-for.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f20%2d5205%2fmi%7d%7bpi%2f2050197%2fpi%7d%7bpo%2f1%2fpo%7d%7bfc%2fx%2ffc%7d%7bp1%2f442572978c916e29656fa47feed7aee9%2fp1%7d%7bmd5%2f5e8cf7dec15ee72d2de4d2b9779aa8b6%2fmd5%7d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2010 Volkswagen-forhandleren din kan f.eks levere helrøde fra Bora Variant eller røde/hvite fra Golf Variant Pacific Hei litt OT, men siden trådstarter ser ut til å fått svar på spørmålet sitt Hva er spesielt med Golf Variant "Pacific" utover baklytene? Prøvde å google det, men uten særlig hell... Her nettopp kjøpt en slik til madammen, tyskimport 03' TDI 130 4motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2010 (endret) Hei litt OT, men siden trådstarter ser ut til å fått svar på spørmålet sitt Hva er spesielt med Golf Variant "Pacific" utover baklytene? Prøvde å google det, men uten særlig hell... Her nettopp kjøpt en slik til madammen, tyskimport 03' TDI 130 4motion. [/Quote] Tja, dette kan vel Ørjan svare godt på, da han hadde en slik modell. Men bla. er det aero-viskere, baklykter, highline int (skinn ditt og datt, untatt evnt stolene[ekstra utstyr]),innstegslister hvor det står "pacific", og sikkert noe annet stasj.. Modellen kom heller ikke her til lands, disse var kun tyskbiler så vidt jeg har skjønt - og kom i 03. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2010 Tja, dette kan vel Ørjan svare godt på, da han hadde en slik modell.Men bla. er det aero-viskere, baklykter, highline int (skinn ditt og datt, untatt evnt stolene[ekstra utstyr]),innstegslister hvor det står "passific", og sikkert noe annet stasj.. Modellen kom heller ikke her til lands, disse var kun tyskbiler så vidt jeg har skjønt - og kom i 03. Aha... bilen har dette utstyret, men trodde det var "håndplukket" og ikke del av noen pakke. Den har også soltak, xenon,kjørecomp. mm som ikke er så vanlig på litt "trøtte" golf stv'er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...