#1 Skrevet Januar 15, 2010 Hei. Når vi kjører samboeren min sin Golf 3 å kommer opp i ca 50km/h begynner det å komme en pipelyd. Denne pipelyden høres ut til å være en luftlyd, men jeg er ikke sikker. Lyden varer helt til jeg kommer opp i ca 110km/h, da gir den seg. Har prøvd å slå inn speilhus, endre posisjon til vindusviskere, slå av cd/radio (signalstøy), men til ingen nytte. Noen som har forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2010 ingen som har vært borti samme pipelyd, forårsaket av vinden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2010 har en suse / pipelyd fra a4'en, kommer av en dårlig pakning i vinduet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2010 hei,en kompis hadde samma prob,å det komm fra frontrute pakkningen nede til høgre på hannes bil:)sjekk d du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2010 hei,en kompis hadde samma prob,å det komm fra frontrute pakkningen nede til høgre på hannes bil:)sjekk d du:) AHA! ja det kan høres ut som om det kommer derfra hvordan fikset han det, trikset litt med Tech7, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...