#1 Skrevet Januar 15, 2010 Bilen er en 1996 modell 1.6, 100hk VW Golf Cab Colour Concept. Bilen har tidligere vært klattret på av noen unger som bodde på ett asylmottak ved siden av forrige eier Da på panseret med påfølgende lek med steiner, så har bilen vært innom ett annet bilpleiesenter etter det for å lage hologramhelvete.. Bilen så sånn ut vet ankomst: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2010 Bilen ble vasket og kjørt inn i lokalene: Vask Ullmitt 2 BM Foamlance HT Div børster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2010 Litt inspeksjon etter tørk: Litt 5050: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2010 Litt underveis: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2010 Tok litt interiør også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2010 Litt videre: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2010 Støvsugde taket etter å ha vasket det med grundig og impregnerte det: Plasten var sliten: Bilen ferdig: Takk for titten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2010 Fint nabolag du holder til i, det må jeg si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 15, 2010 Viktig å ta seg av de tilbakestående vettu Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2010 Bra forvandling dette Bernhard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 16, 2010 Ble ikke så værst nei.. Gamlebilen til Gry på forumet her.. Ripene på panseret ble borte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 16, 2010 Hyggelig å se gamlebilen blir tatt godt vare på, det så ut som om den trengte en shinings! Meget bra resultat!! Selv forsøkte jeg så godt jeg kunne med Polytrol på plasten, interiørrens/lærbalsam (Autoglym), Autoglym polish-et-eller-anna og Autoglym rens/impregnering til kalesjen. Er nå over to år siden jeg solgte denne, og det stemmer at panseret ble klatret på av noen småunger i nabolaget, men noe asylmottak var det nok ikke Bare noen reale drittunger til naboer... Er det klubbmedlem som eier denne nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2010 Hehe, mente å huske at det var det jeg leste i tråden din den gangen jeg Nei, men bilen blir straks lagt til salgs tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...