#1 Skrevet Januar 21, 2005 Hallo. noen der ute som har en idè om hva som kan være galt med glødinga på bilen min. Lampa lyser ikke inni bilen og glødeplugger skal være byttet for ikke veldig lenge siden...Sikringer/relè?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2005 Gløder den ikke i det hele tatt...eller er det bare lampen som ikke lyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2005 Gløder ikke i det hele tatt+ at lampen ikke lyser. snakker da om kaldstart lissom... når jeg har fått dratt den lenge nok på starteren, kommer den etterhvert....blir så veeldig mye røyk, kan jo ikke være bra...? Bare plutselig sluttet å gløde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 Siden glødelampa ikke lyser vil jeg mene at det er enten snakk om at glødereleet er kaputt, eller at temp-sensoren til glødereleet ikke fungerer. Tempsensoren forteller glødereleet om behovet for gløding, hvis denne er gåen kan releet tro at motoren er varm og at gløding da er unødvendig. Da vil lampa heller ikke lyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2005 sett på sikringen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2005 hvor sitter denne temp sensoren da?er det en måte å "koble" den kontakten som sitter der slik at den gløder hele tida f.eks? Hvor sitter gløderelèt? er grønn når det gjelder diesel bil etter å bare mekka på G-60 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2005 Temp-sensoren er jeg litt usikker på hvor sitter hen (husker ikke), glødereleet sitter sammen med de andre releene på sikringsboksen (gjorde i hvertfall det på min søsters Einser diesel). Kjøp en Haynes-bok for Golf Diesel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2005 nr10 -357 919 501 -TEMPERATURE SENDER FOR COOLANT, OIL TEMPERATURE INDICATOR AND GLOW PLUG RELAY - 20MM 4 PIN BLACK/GREEN motortype 1Y,AAZ mere info finner du: http://www.elcats.ru/audivw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 23, 2005 tror ikke det er den føleren gitt...må være et relè, for ingen sikringer er gått.. noen som vet hvilket relè og om det sitter sammen med de andre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2005 (11)-191 911 261 C-CONTROL UNIT FOR GLOW PLUG F >> 1H-P-990 000 RELAY LOCATION:12 - motortype 1Y,ABE (11)-1H0 911 262- CONTROL UNIT FOR GLOW PLUG F 1H-R-000 001>> RELAY LOCATION:12 - motortype 1Y (11)-357 911 253- CONTROL UNIT FOR GLOW PLUG - RELAY LOCATION:12 - motortype 1Z 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...