#1 Skrevet Januar 16, 2010 Blinklysene på bilen min har det med å låse seg. Noen ganger blinker de et par ganger og plutselig lyser de konstant. andre ganger lyser de konstant med en gang. Noen som vet hva det kan være? Er utrolig irriterende. Får liksom ikke brukt de da de ikke lenger har noe "effekt"? Er en 1999model audi TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2010 trolig reele =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2010 (endret) typisk.. skjedde etter at jeg hadde den inne på service... Skal bytte lyktene så får vel tatt det da.. Noen som forsten vet hvor denne sitter på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2010 Rele for blinklys og varselblinkbryteren er som oftest en og samme del. Har skiftet mange pga lignende/samme problem, men aldri på TT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2010 Har en kjenning som har lignende problem. Blinklyset slår seg bare på noen ganger når han blinker til venstre, avhengig av rattutslaget virker det som. Samtidig sier han at venstre blinklys lyser fast når han trykker på bremsepedalen. Ville trodd at det første hadde noe med blinklysbryteren å gjøre, men blir litt usikker med tanke på dette med at blinklyset lyser fast når han bremser. Kan dette også være et rele problem? Noen andre ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2010 Skift nødblinkbryteren din så er problemet løst. Skiftet endel sånne på Audi TT. Du må forøvrig ut med cd-spilleren og trykke bryteren bakover for å få den ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2010 Ok, noe formening om hva det koster å få fikset dette? Er dette et kjent problem for Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...