#1 Skrevet Januar 16, 2010 Tanklokket på Audien min er jo i eller annen chrome del men er blitt delvis eller helt matt, hvordan skal jeg få denne fin igjen, har polert med diverse midler fra AutoGlym, men det må vel være noe spesifikt bra for denne delen av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2010 Er jo matt utførelse på TT tanklokk da... Må vel pusse det ned og så polere det opp for og få det blank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2010 nja, den er vel matt.. men det er liksom blitt EKSTREMT matt... i forhold til hvordan den i utgangspuntket skal være, ser ut som salt og diverse annet har satt sine spor på en 10 (snart 11 år gammal) bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2010 11 år gammel lakk har ny og frisk lakk innenpå, lever bilen til en bilpleier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2010 (endret) okay, er ikke lakken... er tanklokket men min har fått mange matte flekker, eller eventuelt noe som ser ut som slitte flekker. Når jeg polerer med super gloss blir den blank i 10 min også forsvinner det, så det ligger noe under der i alle fall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2010 Har du prøvd Paint Renevator først da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2010 Er ikke tanklokket på TT i børstet/mattet aluminium? Isåfall er sikkert det beste å slipe det lett og legge på noen strøk med klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...