#1 Skrevet Januar 16, 2010 noen som veit ka 60000km sørvis på en 2007 mod touran kosta? og ka som ska jærast på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2010 Kostnadene varierer veldig, kommer an på hvor du er i landet og hvilket verksted. Det som skal gjøres er hvertfall: - Skifte olje + filter - Pollenfilter - Luftfilter - Tennplugger hvis bensinmotor - Drivstoffilter - Bremsevæske om den er mer enn 2 år gammel - Kontroll av bremser, eksos, generellt understell. - Bildiagnose systemtest - Kontroll av batteri - Smøring av dører og hengsler - Kontroll dekk + trykk - Kontroll av reimer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2010 Er det snakk om vanlig intervallservice, ikke longlife-service? Jeg fikk i alle fall pris på min -07 Passat 1,9TDI på 5.500,- hos Møller, om jeg ikke husker feil. Det var sannsynligvis uten bremsevæske som er rundt 1.500,- i tillegg, tror jeg. Jeg har da longlife-service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...