#1 Skrevet Januar 16, 2010 som topic sier. Hvilke farge har ledningen sperren bak, under konsollen? som styrer slik at sperren går av etter 25km/t? vil sette inn en bryter der så jeg kan leke meg litt på snøen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2010 er hvit med blå strek på alle andre quattroer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2010 er det på s4'n også hvertfall under baksete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2010 blå med hvit strek eller hvit med blå strek? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2010 hvit med blå strek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2010 Er det sånn å forstå at sperren er inne hele tiden hvis man klipper denne ledningen? Går det ikke ann å slå den av med diff bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2010 Slår av og på selv, men 30kmt sperren forsvinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2010 Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2010 Gled deg til en kjekk vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2010 Hehe... Er mest av praktiske årsaker at jeg klipper denne ledningen, da jeg bor øverst i en åsside med veldig bratte bakker. Kjekt å ha sperren inne hele tiden når jeg skal dra henger og slikt opp der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2011 under baksetet i coupe*n min er det 3 "bokser", hvilken av disse er styringa til diffen a? og kan diffen ta skade av å bli kobla inn i fart etter man har klipt ledningen?? mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2011 Bare sørg for at du kjører beint frem over så tar ikke diffen skade av det, da tannhjulene beveger seg likt. Gjør du det i sving så kan du derimot skade tannhjulene, da de har forskjellig fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 7, 2011 takk for svar:) men du vet ikke ca nøyaktig hvilken som styrer diffen? og hva som er vakuumpumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 7, 2011 Er ikke noe vakuumpumpe så vidt meg bekjent. Den henter vakuum fra innsug og lagrer det via en enveisventil og beholder. Styringa er den boksen med 3 vakummslanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 7, 2011 mente det satt ei vakuumpumpe under setet der til sentrallåsen jeg? eller tar jeg helt feil?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 7, 2011 Stemmer det, vakuumpumpa til dørlåsene sitter på høyre side under setet. (på høyre side av batteriet.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 8, 2011 Stemmer det, vakuumpumpa til dørlåsene sitter på høyre side under setet.(på høyre side av batteriet.) batteriet mitt sitter i motorrommet:p men da skal jeg se i løpet av helga om jeg finner ut hva som er styringsenheten til diffen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 8, 2011 Et bilde sier mer enn tusen ord: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 8, 2011 Liten blank boks med noen slanger og en kontakt på.... Du kan ikke ta feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 8, 2011 Kunne kansje vert like greit å montert en bryter på den, slik at dere vet når dere har den muligheten, slipper hvertfall faren med å uforvarende komme borti knappen en eller annen gang midt på sommeren eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2011 takk for herlig bildeannvisning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...