Anbefalte innlegg

har byttet til rs2 lykter på min 90q, men orginalt er d jo en h4 og en h1 pære i 90'en å 2*h1 i rs2.. så man får ikke fjern og nærlys til og lys sammtidig når man skrur på fjernlysene: bh : men jeg regner med at det finnes en løsning på dette, så mitt spørsmål er om det er noen som sitter med fasiten?

må man sette inn ett rèle? eller bytte bryter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare til å bytte om plass på to ledninger i stikket bak rattstamme dekselet. 1 gul ledning og en brun ledning. så slukker ikke nærlyset når du slår på fjernlyset:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så man får ikke fjern og nærlys til og lys sammtidig når man skrur på fjernlysene: bh :

Det skal være slik. Ingen vits i å ha lys rett foran bilen. Blender deg bare slik at du ikke ser det som er lenger fram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker å bukker;) er en stoooooor fordel å ha det slik når man har xenon;) blir liksom litt mørkt når man har kjørt lenge med fjernlys får så og skru på nærlysene: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.