#1 Skrevet Januar 16, 2010 Hei Har nettopp fått H&R coilovers til min audi s2 coupe. problemet er at de bolte hullene nederst på demperen er for små i forhold til boltene. er det noen andre som har hatt dette problemet? tar ikke kjansen med å båre opp hullene. i tilfelle jeg har fått feil type. Mvh: Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2010 Jeg borra opp hullene jeg ja gitt, men jeg bestilte til rs2 avant jeg, og monterte på competition min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2010 du har nok fått coilovers til 3B. disse har 12mm bolter, mens ABY har 14mm. er bare til å bore opp hullene så passer di på. er ingen forskjell foruten diameter på hullene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2010 Nylig fått settet mitt også. Samme problemet her.. Må nok borres opp vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2010 OK =) Da får jeg bare prøve. ble så nervøs når det ikke passet Takker for meget raskt svar Mvh: Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...