#1 Skrevet Januar 21, 2005 Etter en stund med å ha gått lei utseendet i fronten, da det lignet noe blå lysdiodemekk, fikk jeg i dag omsider ordnet på det som har irritert meg over lengre tid. Mens 100en ble parkert og klartgjort hos SimTech her i Trondheim tok jeg meg en tur til andre enden av bilen og gjorde dagens "underverk". Fra Osram Diadem pærer som må files til på festetappene og som flasser lakk så det holder, ble det nå montert FK Automotive blinklyspærer som er helt sølvgrå. Prisen var stiv, IALLEFALL for en student, men det bare måtte gjøres. Får heller ta det som en inndragning av en Samfundet tur Og Arne W, nå kan du ikke klage lengre! Her er iallefall resultatet, og jeg kan ikke si jeg ble skuffet! Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2005 Hvorfor ikke bare ta et par vanlige oransje pærer og en sølvfarget sprayboks? Trenger bare et tynt lag for å dekke det oransje, og det lyser likevel gjennom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2005 mulig det, men det er nå ikke det som står i den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 Nei, forstår det. Var bare at det ville vært billigere for student-kontoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2005 hehe jepp skjønner det Men når øynene ser, og hjernen ønsker Dog skal jeg gi en liten teknisk update ang noe andre saker etterhvert som bilen forhåpentligvis blir ferdig over helgen hos Simtech... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2005 hva gjøres hos simtech? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2005 trippel rotor RB20 motor.... Nei jeg har litt problemer med at et firma som har rettet opp denne bilen har gjort en helt forferdelig lakkeringsjobb, og at de etter å ha rettet opp vange og høyre bakskjerm ikke har klart å tette bilen skikkelig med plastsparkel. Jeg har laget en midlertidig løsning på dette før, da ALT vann som dreneres rundt og ned forbi høyre side av bagasjeromsåpningen rant rett inn og kom ut over vangen. Jeg frykter det er endel rust som spirer og gror inne i der nå Foreløpig er bilen nå tettet med rutelim, som da er vann og lufttett, og bilen står nå tre dager nede hos Simtech med en dieselvarmer på, og tørker ut bagasjerom og kupe for fukt. Sånn det ser ut nå REGNER jeg med at denne 100en skal få seg en REAL omgang med ny hellakering og litt annet pleie, men jeg må aller først få tatt en skikkelig statussjekk av hva som er av rust nå før den lakkeres. Håpet er at jeg kan få gjennomført en SKIKKELIG karosserijobb denne gangen, uten å måtte lakkere opp bilen noe mer. Linjene utvendig slipes jo mer og mer vekk, men slik jeg ser det nå har jeg ikke noe valg om bilen fortsatt skal holde en høy standard på karosseriet. Det er derfor viktig at den undersøkes NØYE som du forstår. Og for å si det slik, jeg skal ALDRI I VERDEN tilbake til de tullingene som har drevet på med bilen hittil!! Makan til udugelighet, nekt for ansvar og idiotiske forslag til forbedring har jeg ALDRI hørt eller sett maken til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2005 Er dette et firma i trondheim? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2005 nei det er et firma som ligger ved Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...