#1 Skrevet Januar 17, 2010 (endret) Jeg fikk lakkert støtfangerne foran og bak i fjor vår/sommer. Og nå har det begynt å flasse av lakk. Ser nå at det ikke har blitt grunnet før lakken ble hatt på. Jeg trodde at plast måtte grunnes for at lakken skulle feste seg, eller er ikke det tilfellet? Legger ved et par bilder Foran Bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2010 Det skal vel brukes såkalt plastgrunning? Også bør vel plasten også pusses før lakkering så den ikke har glatt overflate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2010 Dette var jo triste saker! Hvor er jobben utført? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2010 Det skal vel brukes såkalt plastgrunning? Også bør vel plasten også pusses før lakkering så den ikke har glatt overflate. Det var det jeg mente jeg og. Dette var jo triste saker! Hvor er jobben utført? Veldig kjedelig. Er et lokalt lakkerings firma her jeg bor som har gjort det. De går for å være flink. Utførselen av lakkeringen er jo bra, men hjelper lite når lakken flasser av igjen. Men er dette noe jeg kan klage på? Evt kreve å få det lakkert opp igjen eller pengene tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2010 Jeg vil tro det er noe å klage på så lenge det ikke er lenge siden jobben er gjort. Sjekk med en annen lakkerer først, hør hva de sier om jobben, og hva som burde vært gjort eller ikke gjort (mtp grunning osv) så står du hardt på ditt hvis lakkereren har gjort feil med lakkjobben din, og krever å få gjort det på nytt, med skikkelig grunnarbeide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2010 Jeg vil tro det er noe å klage på så lenge det ikke er lenge siden jobben er gjort. Sjekk med en annen lakkerer først, hør hva de sier om jobben, og hva som burde vært gjort eller ikke gjort (mtp grunning osv) så står du hardt på ditt hvis lakkereren har gjort feil med lakkjobben din, og krever å få gjort det på nytt, med skikkelig grunnarbeide. Okay. Da skal jeg gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2010 Er det noen som vet om et bra lakkerings firma i området mellom Oslo,Gjøvik og Jessheim som kan vurdere jobben som har blitt gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2010 Oslo autolakk, alnabru. Speic Billakkering, brobekk/østre akervei. Brukte sistnevnte i sommer med godt resultat på bakfanger etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2010 Oslo autolakk, alnabru. Speic Billakkering, brobekk/østre akervei. Brukte sistnevnte i sommer med godt resultat på bakfanger etc Takk, da skal jeg prøve å kontakte en av dem til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2010 ville tru du har eit godt grunnlag for klage, det serut til å ver dårlig matta/pussa ned før lakkering, det grå du ser er org, grunning. I og med att det er ein rød bil du har kan feilen ligge i att fargen ikkje er tørket før klarlakk er sprøyt, da vill du få flass. men du får sikkert høyre i frå lakkereren att du har hatt høgtrykkspyleren for nær når du har vasket den. men lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2010 Drit i å dra til andre firma, dra rett til dem som lakkerte den å spør hva dem vil gjøre med det. Om det er et bra værkste så gjør dem noe med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2010 Da har jeg vært hos lakkereren. Støtfangerne vil bli lakkert opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...