#1 Skrevet Januar 21, 2005 Ikke verst denne..:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2005 hadde hvert drømmebilen det som arbeidsbil. ikke mye den stopper for hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2005 Move over tiny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 En til... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2005 Move over tiny Denne var jo bare helt rå da, hadde passet meg helt topp i jobben. jobber jo ute i terrenget. hadde slippet å gått mye da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2005 Denne står jo til salgs i Norge (men sikkert ikke tatt inn enda) Men 2.5 mill er kanskje LITT i overkant for en Hummer, selv med 26" hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2005 Litt OT, men det var rått med 26".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2005 OT: Hadde den ekle ære av å få se Britneys siste video igår, da med en ROSA Hummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2005 Denne her... Skikkelig Barbie vogn..:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2005 Seriøst noe av det grommeste som har blitt laget:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2005 hehe,vi solgte faktisk en hummer til en kjøreskole,riktig nok ikke oppblinga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2005 utrolig råe biler, hadde ikke sakt nei til en sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2005 Her var det jammen meg mye gromt!!! Jeg hadde ikke akkurat nektet hvis noen ville gi meg en Hummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2005 Syntes jeg Britney i den store rosa der... Eller hva med Jordan? Hun trenger vel en sånn bil for å kunne ta med seg "utstyret" sitt.... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2005 Må ærlig innrømme at jeg synes Hummeren er en rå bil. Blir veldig "matchbox" når man setter på stoooore hjul med to runder el.tape. MEN!!! Jeg vil heller ha en Dodge SRT-10 altså... prismessig også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2005 Må ærlig innrømme at jeg synes Hummeren er en rå bil.Blir veldig "matchbox" når man setter på stoooore hjul med to runder el.tape. MEN!!! Jeg vil heller ha en Dodge SRT-10 altså... prismessig også. Litt surt å ha en av verdens raskeste biler til 90 km/t.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 13, 2006 Litt surt å ha en av verdens raskeste biler til 90 km/t.. er ikke alle som får fartsperre da veit du... lønner seg å lese litt om noe før man uttaler seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 16, 2006 Hummer JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 16, 2006 mere...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 16, 2006 mere hummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 16, 2006 Me want:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 16, 2006 Ennå mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 16, 2006 10 tegn ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 16, 2006 kansje ennå mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...