#26 Skrevet Mars 16, 2006 jada har ennå mye mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 16, 2006 Eneste som er kjipt med hummer er bensin forbruket.. 12l\pr mil ved "aktiv" kjøring.. jeg er hverken fattig eller miljøværner.. men det blir bare for drøyt.. har hatt gleden av å kjøre en, stoooor bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 16, 2006 Synes nå Hummeren passer bedre på dette føret enn med 30" kråm felger og senket så kanalene subber i asfalten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 16, 2006 Har du flere av denne eller? Eneste jeg synes var no serlig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 16, 2006 Har du flere av denne eller? Eneste jeg synes var no serlig: klø : nope, kun i blad form. er demobil for de jeg kjøpte luft fjæring hos i USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 16, 2006 fem teng var det vist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 17, 2006 Bare jeg som syns H2 er stygg som juling? H1 er jo en ordentlig offroader! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 17, 2006 Bare jeg som syns H2 er stygg som juling? H1 er jo en ordentlig offroader! H1 er MYE tøffere enn H2, liker heller ikke H2 noe særlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 17, 2006 Synes nå Hummeren passer bedre på dette føret enn med 30" kråm felger og senket så kanalene subber i asfalten. Kunne ikke vært mer enig!! syntes hummere er råe biler, men de fleste i tråden her syntes jeg rett å slett er stygge!! skjønner ikke hva i all verden som er så kult med 26" chrome og lavprofil dekk på en "terrengbil"/suv. Det blir like feil som 35" terreng/balongdekk på en koeningsegg men det er nå min mening;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 17, 2006 Skal man kjøpe Hummer er det H1 som gjelder!!!! H2 og H3 er for kjerringer.............. : haha : Har selv prøvd en H1 å det er en RÅ bil.....men det finnes bedre terrengbiler enn Hummer faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 17, 2006 Skal man kjøpe Hummer er det H1 som gjelder!!!! helt enig!! det er de som er kulest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 17, 2006 Hvor store er felgene på den grønne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 17, 2006 Hvor store er felgene på den grønne ? den det er to bilder av har 28" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 17, 2006 Helt uenig med dere, H2 er minst like tøff som H1. Også går den jo ann å bruke! Her i fra Essen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 17, 2006 mmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 19, 2006 Dette er en Hummer: Dette er et vellykket forsøk på å ødelegge en allerede skadeskutt bil: It has the chassis of a Chevy Tahoe and a body that looks like the original Hummer; i.e. it's a Chevy Tahoe in disguise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 19, 2006 Dette er en Hummer: Dette er et vellykket forsøk på å ødelegge en allerede skadeskutt bil: JAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!! Som jeg skulle sagt det selv H2 og H3 er bare "forkledde" Tahoe`r og lignende "kjerring-biler" : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...