Noen som vet hvilke felger det er?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke felger dette er?

 

85.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er Cargraphic?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som det står det på senterkoppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser ut som det er Cargraphic. Men finner ikke de på siden deres, får ikke skrue antallet til å stemmer med noen av de. Ligner på de som Bård linker til, men er mye ferre skruer på de som jeg postet bilde av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Champion Motorspots RG5B: ja :

Med specs: 19x8.0 ET46, 25mm 5x130 to 5x100 spacer, 35mm 5x130 to 5x100 spacer bak, 215/35/19 Falken FK452 dekk.

 

Skikkelig vel utført bil!

3666761104_48c210e6e1_o.jpg

3680352968_f63801c387_o.jpg

3666953396_5c1d0bfd4d_b.jpg

3680352058_455a29e92f_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok per felg :P

 

Niks. 4 stk

RG5B.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks. 4 stk

Snakk om å være vrang!

 

DOLLAR vel og merke ;)

Jepp! ca. 8000,- NOK per felg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om å være vrang!

 

Vrang? Jeg skrev prisen pr. sett, du korrigerte med pr. stk, jeg beviste at det var pr. sett. ;)

 

Vil ikke beskyldes for å fare med usannheter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vrang? Jeg skrev prisen pr. sett, du korrigerte med pr. stk, jeg beviste at det var pr. sett. ;)

 

Vil ikke beskyldes for å fare med usannheter...

Vell, vi bor i NORGE og du skriver at ett sett felger med frakt, koster 6000,- , da regner jeg med at det er i NOK.. Kunne ikke helt tro på at det var så billig, så da skriver jeg at det er nok per felg, noe som er mer riktig siden de faktisk koster 8000,- NOK STK!

 

Hadde du skrevet at det var i USD så hadde det jo ikke vært noe å snakke om, og vi skal heller ikke snakke videre om det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell, vi bor i NORGE og du skriver at ett sett felger med frakt, koster 6000,- , da regner jeg med at det er i NOK.. Kunne ikke helt tro på at det var så billig, så da skriver jeg at det er nok per felg, noe som er mer riktig siden de faktisk koster 8000,- NOK STK!

 

Hadde du skrevet at det var i USD så hadde det jo ikke vært noe å snakke om, og vi skal heller ikke snakke videre om det ;)

 

Vi bor i Norge, men vi som driver med bil kjøper ikke så mye norskproduert gjør vi vel?

 

Og videre kan vi diskutere, da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål.

 

Kunne ikke helt tro på at det var så billig,

 

Tror du ikke at det var nettopp det som var ønsket effekt..?.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster å være kar: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bor i Norge, men vi som driver med bil kjøper ikke så mye norskproduert gjør vi vel?

 

Så om jeg sier at en kopp te koster en tier, men mener at den koster 10 GBP, så skjønner du det automatisk fordi teen heter Earl Grey?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så om jeg sier at en kopp te koster en tier, men mener at den koster 10 GBP, så skjønner du det automatisk fordi teen heter Earl Grey?

 

Hehe..fikk meg en god latter nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så om jeg sier at en kopp te koster en tier, men mener at den koster 10 GBP, så skjønner du det automatisk fordi teen heter Earl Grey?

 

Stor forskjell på å si det til meg, enn å skrive det på et forum. Kanskje ikke automatisk, men skulle fint klart å tolke det HVIS DU SETTER EN LINK RETT UNDER TIL SIDEN I UK DER DE SELGER TEEN! : bråk :

 

Selges hos VIVID Racing fra 6.000 for et sett inkl. frakt til Norge

 

http://www.vividracing.com/catalog/champion-rg5b-c-6424_4542_5778_5780.html

 

 

 

 

:P :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så om jeg sier at en kopp te koster en tier, men mener at den koster 10 GBP, så skjønner du det automatisk fordi teen heter Earl Grey?

 

Hehe..fikk meg en god latter nå:)

Godt det er flere som er enige med meg :)

 

Stor forskjell på å si det til meg, enn å skrive det på et forum. Kanskje ikke automatisk, men skulle fint klart å tolke det HVIS DU SETTER EN LINK RETT UNDER TIL SIDEN I UK DER DE SELGER TEEN! : bråk :

 

:P :p

Slapp av noen hakk nå Ronny :P Det var ikke styggt ment, men heller bare litt konstruktiv kritikk ;)

Bare tenk på det neste gang, skriv NOK eller USD så er det lettere for andre å forstå din post :)

 

Hadde du bare skrevet USD i den første posten din så hadde vi jo ikke hatt denne diskusjonen! Ikkesant? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.