Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lufte en tanke her bare hva med et lite garasje treff her oss meg, ikke mye og se på men hvis none har noen spørsmål må vi vell kunne prøve og svare litt, Hjelpe værandre.

Etter på kan vi jo ta en tur hjem til meg og ha hage fest her kanskje, men dette blir i så fall ingen rølpe fest en hygelig grill fest i så fall.

kunne tatt dette en fredag når det blir grønt og varmt i været

hva tenker dere?????

:venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coool..

så nokk hva du skrev før du forandra det he he he ikke noe rølp tenker da på herværk osv, fulle er jo greit nokk da. men du skjønner jo hva jeg mener.

Et skikkelig koselig samvær der vi diskuterer bil eks, og masse god mat og drikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ble tatt på fersken ja.. Hehe.. Jeg leste feil skjønner du..

Er kult med en skikkelig fest.. Men ikke noe hærverk nei..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke ut som intressen for en sånn fest er stor da mmmm

er mulighet til og over natte med telt og litt sånt her også. har også et hus om none vill ligge på gulvet rotete der men er da et gulv der. låve har jeg også he he he he

så da får vi bare se da om det er noen flere en oss 3-4 stykkene som er intrisert i dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he.

har en totning t kompis så om det klaffer så kommer det en fra molde på ehh var det noen som sa rølpefest!!! he he

hadde vært kult å sett hva dere driver med der å. har ei søster på toten å da.

glemte nesten det jeg : bh : men ingen tante der da. he he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interresen er sikkert stor den, er jo tross alt en lørdagskveld kveld...

Men jeg syns det høres moro ut, om jeg får ta med følge... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuuuult!!!!!!!!!!!!! je kjæm og hvis noen har henger feste så kan få lov til a dra med combi camp'n min så kan vi slå opp "camp,n" et sted hvor den passer seg. Har ikke fått slått den opp ordentlig enda siden jeg kjøpte den i vinter. den har 2 dobeltsenger og fortelt like stort som hele teltet på vogna. Den skal være med på div treff i sommer ja:P;):P;):P;)

Med egen dør og greier!!! hehe

skal forøvrig ha "innvielses" fest i garasjen min å bare det blir litt varmere i været.den nye garasjen er snart ferdig,bare pirk igjen og tar det etterhvert lizom.....

SKÅÅÅÅÅL!!!!! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuuuult!!!!!!!!!!!!! je kjæm og hvis noen har henger feste så kan få lov til a dra med combi camp'n min så kan vi slå opp "camp,n" et sted hvor den passer seg. Har ikke fått slått den opp ordentlig enda siden jeg kjøpte den i vinter. den har 2 dobeltsenger og fortelt like stort som hele teltet på vogna. Den skal være med på div treff i sommer ja:P;):P;):P;)

Med egen dør og greier!!! hehe

skal forøvrig ha "innvielses" fest i garasjen min å bare det blir litt varmere i været.den nye garasjen er snart ferdig,bare pirk igjen og tar det etterhvert lizom.....

SKÅÅÅÅÅL!!!!! ;)

det gamle passelaten min skulle vel klare og gjøre Jobben regner jeg med, er jo greit med et par sove plasser her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gamle passelaten min skulle vel klare og gjøre Jobben regner jeg med, er jo greit med et par sove plasser her.

hehe.. combi er kult!!! hihi.. du får gi beskjed ang tid og sted og slikt når du ser det begynner å nærme seg litt varmere i været og slikt..

PS: combi camp'n har ikke innlagt varme eller kjøleskap ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e med æ oxo.....sir aldri nei til sosialt med bilvenner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hagefest hørtes ut som en plan:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.