#1 Skrevet Januar 17, 2010 Igår var jeg nede og kjørte litt på isen med a6`en og merket ikke noe når jeg var ferdig til at ting ikke virket som det skulle. så skulle jeg ned idag, og sto bilen og gikk på tomgang også la jeg merke til glødelampen blinket i kansje 5 sekunder så sluttet det. Så jeg kjørte hjem og søket rundt på forum etterliknende symptomer, og ser flere snakker om bremselysbryteren. jeg har skjekket sikringen til denne og at bremselys virker. alt i orden der. jeg prøvde så og fremprovesere dette igjen ved og kjøre litt hardt så forsiktig og tomgangskjøring etterpå men den tenner ikke igjen. noen som vet hva dette kan være siden det bare kom en gang? Er forresten 2000 mod a6 2,5 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2010 Kan være både det ene og det andre, men det lønner seg å begynne med å kjøre en diagnose. Blir fort litt mer kvalifisert gjetting av sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2010 Kan være både det ene og det andre, men det lønner seg å begynne med å kjøre en diagnose. Blir fort litt mer kvalifisert gjetting av sånt ja jeg får prøve på det iløpet av uken, har ikke tilgang på utstyr men har en kamerat som har det. så får vi se, kan bare ikke tro det er noe vitalt så lenge det har skjedd 5 sek å ikke mere. kansje den bare hadde et illebefinnende? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...