Hvorfor går bilen bedre i rått litt kjølig vær?

Anbefalte innlegg

Noe annet er også kjøring i høyden hvor lufta er tynnere!

Jeg kjørte over Sognefjellet mot østlandet i forrige uke, og oppe i 1500m.o.h viste ladetrykket nesten bortimot 0,8 bar kontra 0,5-0,6 som var normalt. At motoren nå etter turen plutselig lader 1.1 bar i lavlandet er selvsagt en helt annen historie! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pro å rippe opp en 5 år gammel tråd : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pro å rippe opp en 5 år gammel tråd : ja :

 

Heller det enn å starte en ny en om akkurat samme emne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten i samme kategori som nekrofili det det... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten i samme kategori som nekrofili det det... :P

 

: haha : Oioi, begynner og bli sendt på kveldn nå, evt tidlig på dagen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Men fremdeles interresant...

 

Gode gamle (og avdøde) Molierè har ett meget bra diagram som viser dette veldig vitenskaplig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Men fremdeles interresant...

 

Gode gamle (og avdøde) Molierè har ett meget bra diagram som viser dette veldig vitenskaplig.

 

= Hatdiagram : bråk :

 

Flashback maskinist skulen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er med på denne historien! mye dugg, seint på kvelden er knall.. merker stor forsjkell på responsen (kommer med en gang) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.