#1 Skrevet September 5, 2008 Noe annet er også kjøring i høyden hvor lufta er tynnere! Jeg kjørte over Sognefjellet mot østlandet i forrige uke, og oppe i 1500m.o.h viste ladetrykket nesten bortimot 0,8 bar kontra 0,5-0,6 som var normalt. At motoren nå etter turen plutselig lader 1.1 bar i lavlandet er selvsagt en helt annen historie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 pro å rippe opp en 5 år gammel tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2008 pro å rippe opp en 5 år gammel tråd Heller det enn å starte en ny en om akkurat samme emne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2008 nesten i samme kategori som nekrofili det det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2008 nesten i samme kategori som nekrofili det det... Oioi, begynner og bli sendt på kveldn nå, evt tidlig på dagen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2008 ...Men fremdeles interresant... Gode gamle (og avdøde) Molierè har ett meget bra diagram som viser dette veldig vitenskaplig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2008 ...Men fremdeles interresant... Gode gamle (og avdøde) Molierè har ett meget bra diagram som viser dette veldig vitenskaplig. = Hatdiagram Flashback maskinist skulen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2008 men er med på denne historien! mye dugg, seint på kvelden er knall.. merker stor forsjkell på responsen (kommer med en gang) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...