Hvordan komme seg fra Oslo til Soria Moria?

Anbefalte innlegg

Skal til Oslo nå til helgen i bryllup på Soria Moria. Hvordan kommer vi oss der billigst og enklest? Enkleste er vel taxi, men dette koster vel fort en fot og en arm?

 

Regner med det er buss man må ta oppover event?

 

Takker for alle tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, se der ja. Den siden har jeg ikke sette før.. Forferdelig kronglete det skulle være å komme seg til Soria Moria da.. 4 busser og 1 t-bane.. Hehe.. Vurderer om det rett og slett blir Taxi.. Hehe.. Noen anelse noen om hvor mye det koster.. Er så lenge jeg holdt kurs på soria moria at jeg har glemt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja..

 

570885.jpeg

 

Blir sikkert ikke billig, men muligens verdt det for å slippe maset.

Ta en telefon til Oslo Taxi (tlf: 02323) så får du sikkert et greit svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke en klubbmedlem stille opp og kjøre dere dit da?

Soria Moria er jo et eventyrnavn, så å få æren av å skysse folk til et eventyrlig bryllup må da være noen som tar på seg mot drivstoffbetaling.. ;)

Skyss tilbake klarer du sikkert å avklare med noen andre gjester der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tid er det snakk om Kjell? Og hvor mange er det som trenger skyss?

 

Ikke umulig at jeg kan kjøre dit iallfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ta taxi, sørg for å bruk Oslo Taxi iaffal, og ikke de andre bandittene.

Det skiller ofte 100% mellom de forskjellige prisene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover på ettermiddag/kveld regner jeg med. Er bare meg og min bedre halvdel det gjelder.. :) Bryllupet er på lørdag da så skal være der hele helgen. Reiser hjem igjen på søndag. :)

 

Hvis du sender meg nr ditt på PM så kan jeg jo bare sende deg en melding når vi hadde tenkt oss opp? Så kan du bare se om det passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ta taxi, sørg for å bruk Oslo Taxi iaffal, og ikke de andre bandittene.

Det skiller ofte 100% mellom de forskjellige prisene.

 

Oki.. :) Har hatt mine diskusjoner med rare valg av veier med mange taxier i oslo.. Hehe.. Er man ikke litt kjent så får man bare masse smågater.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover på ettermiddag/kveld regner jeg med. Er bare meg og min bedre halvdel det gjelder.. :) Bryllupet er på lørdag da så skal være der hele helgen. Reiser hjem igjen på søndag. :)

 

Hvis du sender meg nr ditt på PM så kan jeg jo bare sende deg en melding når vi hadde tenkt oss opp? Så kan du bare se om det passer?

 

PM sendt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.