#1 Skrevet Januar 18, 2010 Er det mulig å ettermontere fjernkontroll til sentrallås på Audi A4 -97? Møller sier det koster mellom 30-50 tusen. Vel, det er vel bare et svar for de ikke gidde å hjelpe til med reelle kostnader. Bilen har oginal alarm og komfort lukking. På min S6 -97 så er det radiosignaler til fjernkontroll og ikke infrarød. Har A4 samme system? Dvs fra og med -97 så forvant de motagerne utenpå dørstålpene som er infrarød mogatere på C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2010 På min koster det 500kr, men jeg har ikke alarm da.. Betaler kun for sender / mottaker og nøkkler.. Se guide her: http://www.bilforumet.no/2465931-post32.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2010 Om du takler å ha ei ekstra "brikke" på nøkkelknippet ditt, kan du som jeg montere settet fra Votex. Kostet meg ca 1500 kr gjennom jobben ( VAG verksted ) og tok ca 5 min å montere. Har desverre ikke bilde av fjernkontrollen, men er på størrelse med en typisk Defa alarm kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2010 Vil denne Votex enheten fungere slik at alaramen armeres? Regner vel med at så lenge sentrallåsmotoren låser dørene vil også samme mekanisme armere alarmen også. Hva tror du Bent Owe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2010 Om du takler å ha ei ekstra "brikke" på nøkkelknippet ditt, kan du som jeg montere settet fra Votex. Kostet meg ca 1500 kr gjennom jobben ( VAG verksted ) og tok ca 5 min å montere. Har desverre ikke bilde av fjernkontrollen, men er på størrelse med en typisk Defa alarm kontroll. Hvordan blir denne montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2010 Hvordan blir denne montert? lurer jeg også på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...