#26 Skrevet Januar 19, 2010 Har du mulighet til å velge eller påvirke så er det vel absolutt å foretrekke ny bil når den er såppass "kroka". For min egen del så velger jeg 10 av 10 ganger bil som ikke har skadehistorikk (så nær som det ikke er noe veldig spesielt) framfor en som har det, uavhengig av "dyktigheten" på arbeidet som er utført. Om det er Gjensidige du har så er det mulighet for å mase litt på hvor lang tid ditt selskap bruker iallefall. Har kun god erfaring med de nesten, har vært litt krangling ved 2 tilfeller men resten helt 100% score. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 19, 2010 Har du mulighet til å velge eller påvirke så er det vel absolutt å foretrekke ny bil når den er såppass "kroka". For min egen del så velger jeg 10 av 10 ganger bil som ikke har skadehistorikk (så nær som det ikke er noe veldig spesielt) framfor en som har det, uavhengig av "dyktigheten" på arbeidet som er utført. Om det er Gjensidige du har så er det mulighet for å mase litt på hvor lang tid ditt selskap bruker iallefall. Har kun god erfaring med de nesten, har vært litt krangling ved 2 tilfeller men resten helt 100% score. hehe, beklager virkelig OT her nå.. Men "vært krangling ved 2 tilfeller, men resten helt 100%".. Du har hatt litt mye med forsikringa å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 19, 2010 hehe, beklager virkelig OT her nå.. Men "vært krangling ved 2 tilfeller, men resten helt 100%".. Du har hatt litt mye med forsikringa å gjøre? Jupp. Vært uheldig å blitt kræsja i noen ganger ja. Samt noe andre ting. Og det var litt krangling. Litt = ikke mye. Så er det ingen missforståelser... Utover det har jeg en gang vært skyld i skade selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 19, 2010 Satt på med en 2004 Mondeo når en furu stod i vegen for noen uker siden. Da ble skadene mindre enn det ser ut som på bildet her, og skaden beløp seg til 115.000,- kr. Den ble kondemnert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 19, 2010 Dette gikk heldigvis raskt De så ingen grunn til å reparere den da det var mye skader i front, så jeg får tilbake penger på forsikringen. Får satse på at de betaler ut det de skal og ikke forsøker å snyte meg for hva den bilen faktisk var verd... Må si jeg er imponert over gjensidige altså, fikset alt svært fort, og har vært flinke til å komme med informasjon. Regner med det går like smertefritt med utbetalingen Så da er jeg på utkikk etter ny quattro Tar nok litt tid før jeg finner en like fin bil desverre... noen som vet hvor lenge jeg har krav på leiebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 19, 2010 Er det ikke 10 dager da? Om ikke du har en klausul som sier noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 19, 2010 Ettersom det er motpartens forsikring så vil jeg jo tro den skal dekke de ulemper hun har påført meg? Og det burde jo være relativt grei skuring å be om 2 uker på å skaffe meg ny bil Men hvem vet, finner nok ut av dette imorgen Var veldig trist å si farvel til bilen istad men nå er nøklene levert fra meg, og selgeren hos Albjerk informert om at jeg atter igjen er på quattro jakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...