#1 Skrevet Januar 18, 2010 Når jeg åpnet vf dør så slo ikke kupe-lyset seg på, tenkte det var knappen innvendig som sto på 0 stillingen, og det var det ,så jeg satte den på midt stillingen, da lyste det plutselig konstant i taket fremme (ikke bak). Når jeg igjen åpnet vf dør så slo ikke dørk lyset seg på, heller ikke lyset under selve døra. Pluss for å få slukket tak lyset konstant så må den stå på 0 stilling. Dette er irriterende Er det selve låsekassa på døra som har "fått" det etter 32 minus??? Alt annet av el fungerer tilknyttet comfort enheten så regner med det ikke er den, Evt brudd på en ledning i døra?? Noen andre som har vært borti det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2010 Låsekassa ja. Hatt samme problem selv, byttet låsekassa og det ble i rden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2010 Kan denne slå inn EPC pæren?? for etter at jeg oppdaga dette så LYSTE plutselig EPC pæren.....? Å er EPC pæren årsaken til at bilen hakker/å rykker å går litt ugjevnt på tomgang? altså motoren går i en slags nødmodus?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2010 Kan denne slå inn EPC pæren?? for etter at jeg oppdaga dette så LYSTE plutselig EPC pæren.....? Å er EPC pæren årsaken til at bilen hakker/å rykker å går litt ugjevnt på tomgang? altså motoren går i en slags nødmodus?? skal ikke ha noen innvirkning på epc lampa nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2010 hmmm ok.. Tusen takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...