#1 Skrevet Januar 21, 2005 klart man kan farge skinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2005 klart man kan farge skinn Og du blir ikke svart i rompa når du sitter i setene? Hva slags stoff er det du har hatt på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2005 har brukt svart bengalakk..hehe neida. har brukt sort skinn lakk til 250kr for 1 stk liten flaske.. og er kejmpefornøyd med resultatet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 21, 2005 Dette blei jo helvetes bra jo, nå gleder ejg meg til og få igjend stolene mine som er sendt til salmaker nå i går skal farge svart skinn grått he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2005 hvor får man kjøpt skinnfarge egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2005 hvor får man kjøpt skinnfarge egentlig? Mener det var Remitek jeg bestilte fra til min x-Polo CC. De lagde lakk etter ønske, men prisen var 2900,- for 1/2 liter lakk og 1/2 finish, ganske stiv pris egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2005 kjøpte lakken på skinnlaven.no kostet 250 for en liten flaske som holdt til 2 strøk på fremstolene.. men må legge på et til strøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2005 jeg må ut med ca 500-700kr til en sal maker for at han skal fikse dette, synes det var bilig jeg da. han garanterer resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2005 ja det var billig.. var det 2 fremstoler for 5-700kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2005 dette er midten av fresmtolene og bakstolene så han må demontere setene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...