#1 Skrevet Januar 18, 2010 (endret) Hei, Min første radiator gikk føyken helt uventet så byttet til en annen radiator, men denne lekker og radiatortett fungerte ikke. Jeg har tilgang på flere radiatorer, men problemet mitt er at alle er gamle. Så jeg søker en helt ny radiator. Fikk tips av en annen i klubben om at han hadde lest om en radiator som var laget i aluminium, dvs. uten plastankene, men vi finner den ikke igjen. Sjekka autohausAZ, men deres var i metall og ebay klarer jeg ikke å finne noe nyttig ut av. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2010 Søk etter NISSENS radiator.. Det er orginalradiator i helalu, tror jeg.. Var hvertfall ikke plasttanker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2010 Tror du.. hehe Skal se etter de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2010 Hvor slår man til, ebay? Tenker på siden dollaren er lav for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2010 Bare sånn kjapt i gæli fant jeg her.. http://www.thepartsbin.com/catalog/?N=9235&Nr=OR(AND(make:Audi,model:5000%20Quattro,year:1988),AND(universal:1))&Vi=1574+9633+4294963357&y=1988&mk=Audi&md=5000%20Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2010 Tror jeg formulerte meg litt feil her.. Har funnet masse sider, men jeg lurte mer på om noen hadde erfaring med evt. noen nettbutikker eller liknende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2010 Et annet relatert spm. Radiatoren jeg har nå er jo av alu med plasttanker, mens det finnes radiatorer hvor hele er av stål. Si jeg bytter, vil noe annet forandre seg enn at jeg risikerer en som begynner å ruste innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2010 har du sjekket med: http://www.radiatorservice.no jeg bestillte radiator til bilen min der,tok vel 2 dager før jeg hadde den hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2010 Er jo antirustmiddel, elller korrosjonsmiddel i frostvæska.. Og hvis ikke kjører med samme væska i maaange år og bytter sånn nå og da, som du burde til vanlig også, så er ikke det noe problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2010 Kjøpte radiator ifra thepartsbin som Mikkel foreslo. Kom på 900 kr faktisk. Men om noen andre skal ha derifra, vær oppmerksom på at de sender ikke ut av landet. I mitt tilfelle så løste jeg det med jetcarrier. Annser denne som løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...