#1 Skrevet Januar 19, 2010 Jeg har 2 biler som nå i løpet av et par måneder begge skal inn på EU-kontroll. Er det noen som har kjennskap til verksteder der man kan stole på de som jobber der ikke lurer en? Det finnes så mange useriøse aktører etterhvert at jeg er blitt skeptisk. Har egentlig lite lyst til å ta EU-kontroll på NAF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2010 loddefjord auto Rimelige og god service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2010 Der har vi forsåvidt rabatter og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2010 Takk for tipset. Jeg kjenner faktisk han kundemottakeren der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2010 Ja hyggelig kar det der. Jobbet på møller tidligere. Står alltid en eller to klubb biler utforbi der føler jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2010 Good to know: ja : både bobla og golfen min må på EU, men trur det skal gå gullegodt: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2010 Ja, har vært på loddefjord et par ganger, hyggelige gutter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2010 må ha min på EU jeg å før april .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2010 Nå har jeg fått time på mandag på EU-kontroll. Fikk slått av en prat med Paul Håkon fra gammalt av. Alltid hyggelig å trivelig å treffe bekjente som man kan stole på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2010 Minner meg på at jeg må huske å sende en mail til dem. Gidder noen som har epost adressen til paul håkon ( loddefjord auto ) å legge den ut hit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2010 Ja, de er utrolig grei der oppe. Ringte rundt til 4 forskjellige verksteder for pris på service på bilen min, Loddefjord Auto kom best ut:) post@loddefjordauto.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...