#1 Skrevet Januar 19, 2010 Hei,lukter svidd av bila og lurer på hva det kan være?. Lukter en liten sånn antydning av svidd clutch av bila,men tror ikke at det er det.For lukta kjente jeg når bila sto på tomgang.Lukta kom fra motorrommet. Måtte trekke opp ei bil som hadde kjørt seg fast i helgen,og da svidde jeg clutchen litt,men det kan da vel ikke være det som henger igjen?. Kjenner ikke lukta inne i kupe`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2010 Den lukta vil gå bort etterhvert, tar kanskje noen dager/uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2010 ok,bra at det ikke er noe feil med bila mi da . Takk for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2010 Kan jo være bilen har slitt clutch, men jeg tipper at det er pga sluring så går nok over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...