Anbefalte innlegg

Har siste måneden nå sittet en time hver kveld og grublet meg fram til hva som ser bra ut på den svarte S3n min.

Kom idag over "www.a3-felgen.de", og etter en haug scrolling kom jeg over noen særdeles lekre S5 felger avbildet på en blå S3! Etter flere nødskrik på google om hvorvidt det fantes noen som solgte/evt importerte disse med 5x100 boltsirkel, så skjønte jeg dette var lettere sagt enn gjort...

Er det noen som har en minste anelse om det lar seg gjøre å få tak i S5-felgene i 5x100 boltsirkel? Ett fett om det er replica! Eller er adapter den eneste veien for å få disse godisene på bilen?

Audi S3 med S5 felger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan borre opp nav og bremseskiver til 5x112 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok replicafelger med 5x100 som er brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interressant Anders! Sjekket siden, men siden det ikke akkurat er en nettbutikk det her, så sendte jeg heller en mail og spurte om det lot seg gjøre å handlet et sett fra dem.

 

Noen som har noen erfaring fra de gutta fra "baoswheel.com" eller tilsvarende semi-shabby replica butikker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.